Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Verzenden

Helemaal fan geworden van één (of meer) items uit onze collectie? Tijd om te bestellen! Bij Poline heb je 2 opties om je pakketje te ontvangen. Je kan kiezen om het pakketje te laten leveren of het op te halen in onze winkel.  

Bij vragen kan je steeds een mailtje sturen naar [email protected] of bellen naar 32 3 256 40 88. 

1. LEVERING

Je kan ervoor kiezen om het pakketje te laten leveren bij je thuis. Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je van ons een orderbevestiging. Wij proberen om je pakketje de volgende werkdag te verzenden. Bestel je vrijdag of in het weekend dan zal je pakketje maandag of dinsdag op de post gedaan worden. 

Voor de thuisleveringen werken we samen met Bpost. Zodra Bpost het pakketje van ons ontvangt, zal je ook van hen een bevestigingsmail ontvangen. Daarbij ontvang je ook een track & trace code waarmee je je order kunt volgen. 

Indien je het pakketje na 10 dagen nog steeds niet hebt mogen ontvangen, liep er waarschijnlijk iets mis. In dat geval kan je ons best contacteren via i[email protected]. Wij zoeken voor jou uit waar het probleem zit. 

Voor het verzenden van een pakketje binnen België rekenen we een verzendkost van 6 euro aan. Wanneer je een order plaatst boven de 100 euro vallen de verzendkosten weg. 

2. Ophalen bij Poline

Je kan er ook voor kiezen om het pakketje in onze winkel op te halen. Bij deze optie hoef je dan ook geen verzendkosten te betalen. Je kan de bestelling op volgend adres komen ophalen:

Hoogstraat 25A
2870 Puurs-Sint-Amands

Ook hier ontvang je een bevestigingsmail na het plaatsen van je bestelling. Dit is een teken dat de bestelling goed werd ontvangen, maar dat wil niet zeggen dat deze al klaarstaat. Wanneer het pakketje klaarligt, ontvang je een nieuwe mail van ons. Dit duurt maximum 1 werkdag. 

Wanneer je het mailtje ontvangt dat je bestelling klaarligt in de winkel, heb je 5 dagen om het op te halen. Na het verstrijken van deze termijn, zullen de bestelde goederen terug in de winkel gehangen worden en betalen we je het volledige bedrag terug. 

Wanneer je je order komt ophalen in de winkel, heb je de mogelijkheid om de items meteen te passen. Als alles naar wens is, is je bestelling afgerond. Is er toch een item dat niet goed past, dan kan je deze meteen omruilen of retourneren. We storten het openstaande bedrag binnen de 10 werkdagen terug. 

Indien je thuis beslist om het pakketje te retourneren, kan je het gratis (binnen de 14 dagen na ophaling) terugbrengen naar de winkel. Je kan ook het pakketje  (op eigen kosten) terugsturen via de post. 

Bij vragen kan je steeds een mailtje sturen naar [email protected] of bellen naar 32 3 256 40 88.